Otevřený Jawa Sprint | 04.3.2011 | Turbo
První společné sprinty motorek, skútrů a čtyřkolek - Otevřený Jawa Sprint. Pojedou se celkem tři závody. Socialistik Dragster, Skutrmania Cup a Quadweb Cup. Další info zde: [odkaz]




 
 
Příspěvky jsou seřazeny od nejstaršího k nejmladšímu. Aby jste byli v obraze :-)

Jakub | 04.3.11, 18:40:59 
Paráááááda. Jsem rád, že jsi se do toho dal. Tahle sezona bude super.


klikař | 04.3.11, 19:59:08 
tenhle nápad se mi líbí!! ale po nastudování odkazu jsem zjistil že je tam nesrovnalost a nebyl bych to já abych si nerejp🙂 Technický předpisy speciálů se pro Střemy a Katusice lišej ohledně motoru. jestliže se bude vyžadovat jejích dodržování, tak můj motor vyhovuje pro Střemy ale pro Katusice už ne. ne že by se ve Střemech na to nějak hledělo, ale tak jak to teda bude??


Turbo | 05.3.11, 16:55:49 
>>Klijař>> Můžeš přesně napsat v čem se lišej?
Já bych řekl, že ty na socialistik jsou přísnější (- vzhled karteru a válců musí být zachován tak,
aby bylo jasně patrné jakého typu je motor původně.)


Turbo | 05.3.11, 16:56:30 
sorry, >>Klikař>> 🙂


klikař | 05.3.11, 19:02:21 
Katusice: motor musí být zachován, jedinou vyjímkou jsou víka motoru. uvnitř si můžu dělat co chci.
Střemy: musí být jasné jakého typu byl motor původně. pro upravy lze použít POUZE PUVODNÍ nebo REPLIKOVÉ díly.
tyhle dvě definice se zásadně liší a každá sebou nese jiné možnosti úprav.


Turbo | 06.3.11, 13:46:02 
Nemůžu si pomoct, ale podle mě je tímto - *1) Motor - vnitřní konsgtrukce není nijak omezena. Z venčí musí motor vypadat stejně (vyjímkou jsou víka motoru. Jejich úpravy jsou tolerovány - větší spojka a pod.) Nejsou povoleny žádné způsoby přeplňování ani obohacování (NOS)* řečeno toto *- vzhled karteru a válců musí být zachován tak,
aby bylo jasně patrné jakého typu je motor původně.
- uvnitř motoru si každý může dělat co chce (klika, převodovka).
*
jenom jiným způsobem. Pokuste se k tomu ještě někdo vyjádřit. Víc hlav víc ví.


Jakub | 07.3.11, 22:47:57 
Já bych to zas tak nehrotil. Já ted dělám na motoru kde je spodek Jawa 559 a válec Mz 250. Podle znění v pravidlech chápu, že je jasné z čeho je co a je to seriové. Pokud někdo dá větší spojku tak výkon nevzroste. Nebo bude jiné zapalování a změní se tvar víka. Osobně jsem pro at je omezení na NOS a Turba. Co se týče zvětšování kanálů a návarů spodku skříně a i válců tak bych to respektoval. Třeba Milánek tam má šahnuto a v poho. Myslím, že v našich amatérských podmínkách zas tak výkony nejdou strmě nahoru. Jestli bude převodovka mít víc kvaltů nebo mín taky v poho. Samozřejmě to je na posouzení z mnoha pohledů. Já to vidím tak, pokud si někdo dal tu práci a změnil to v únosné míře budiž. Je to o svezení a kutění.


klikař | 08.3.11, 20:18:23 
Jakube jenže podle jedněch pravidel se na složenině dvou motorů v Katusicích nesvezeš, a já jsem taky pro aby se mohli vytvářet bastardi. S Turbem jsem měl delší souvislej telefonní hovor a trochu jsme to probírali. Psal jsem mu pak v čem je problém a dovolil jsem si cosi navrhnout. uvidíme jak se z tim popasuje. když mi odepíše že jsem blbec, tak se zlobit nebudu🙂))


Jakub | 08.3.11, 20:49:44 
Já doufám, že zvítězí cesta rozumu a budou tam pouštět takovýhle složeniny. Je snad jasný že samotná MZ 250 pojede vždy líp když vychází ze závodního motoru a může startovat ve třídě se seriovými moto. Sám bych byl rád kdyby se mohli stavět motory celé své konstrukce ve třídě 250 speciál. Byla by to pro mě realizace 🙂.
A co ty Klikaři půjdeš do vyššího obsahu ?


Jakub | 08.3.11, 21:00:11 
Pořádně prohlídnout. Pěkné fotky ze starých dob.
http://forums.dragbike.com/forum_posts.asp?TID=9396


Turbo | 08.3.11, 23:40:23 
Zajímavá diskuze. Dovolím si ale nesouhlasit s tím, že výkon neleze moc na horu. Jakub tam má už skoro 50 koní. Nato, že jeho stroj váží tak 100kg, je to poměr hmotnost/výkon 2/1, což už je dost slušný. Bastly motorů jsme zavrhli už na začátku myšlenky těchto závodů. Pro Jakuba>> a to stavíš na naše závody?


Jakub | 09.3.11, 18:36:49 
Už s váma jezdim 3 roky. Tak je jasný, že to stavim
na vaše závody. Co jsem od začátku chápal tak je to závodění s konstrukční tvořivostí.


klikař | 09.3.11, 20:13:45 
já už s obsahem vejš nepůjdu, nepustěj mě svorníky válce🙂)) osobně bych se bastlům nebránil, za předpokladu že budou z originálních dílů. ale to jsem s Turbem probíral


Jakub | 09.3.11, 20:37:29 
No a jak to dopadlo ? Já jsem v tom už dost zahučel, jak prací tak finančně. Docela by mě to .... zahodit tenhle projekt na regal. A začít dělat novej projekt. Pošli mi Klikaři na sebe e-mail. Můj: meda36@volny.cz


klikař | 10.3.11, 16:43:54 
no ještě to nedopadlo nijak. taky čekám jestli mám ten motor složit a nebo si vzít jen pajšl a zbytek hodit do šmelce......


Mates | 10.3.11, 20:44:44 
tak to sem tedy taky pro katusice mimo. s motorem 360 a válcema , hlavama z 634


Turbo | 11.3.11, 17:48:05 
Přiznám se, že mě překvapuje, kolik bastlů je mezi námi (na trati samozřejmě). Nepamatuji si, že by někdy bylo povoleno použití různých dílů motorů. Celou dobu jsem měl za to, že je to všem jasné. A vzhledem k tomu, že já nedělám technické přejímky a ani o tomto problému nevím. Tak a teď babo raď! Já osobně jsem byl vždy proti bastlům! Jediné co se dá tolerovat je něco takovýho jako má Mates. Válce a možná i hlavy byly u J350 vždy více či méně kompatibilní.


Turbo | 11.3.11, 17:53:30 
Asi mylně, jsem se domníval, že když napíši:

Na motor jsou kladeny tyto požadavky:
- motor musí být typu, který byl určen k běžnému cestovnímu provozu.
- vzhled karteru a válců musí být zachován tak,
aby bylo jasně patrné jakého typu je motor původně.

Tak všem bude jasné, že motor jawa s válcem MZ NIKDY NEBYL URČEN K BĚŽNÉMU CESTOVNÍMU PROVOZU. A to samé s tou druhou větou. Jakube neber to osobně, ale jsi momentálně ukázkovej případ toho, jak to bejt nemá.


Jakub | 11.3.11, 22:19:56 
Ok.